mandag den 8. oktober 2012

En ny begyndelse


Hold nu op det er længe siden jeg har blogget. Der er bare sket SÅ meget, og har haft brug for en tænke pause, og til at finde mig selv igen.
Men nu regner jeg stærkt med at være 100% tilbage!
I går havde bloggen faktisk fødselsdag og kunne fejre et år. Det har desværre svinget lidt med at blogge, men synes stadig det er lidt vildt, at det er et helt år siden jeg startede. Og faktisk også et års tid siden, at jeg også rigtig begyndte med at læse blogs, (hvilket jeg heller ikke har gjort længe L )

Men tilbage til nutiden. Siden jeg kom hjem fra USA er min tid gået med at starte på nyt studie, arbejde, starte i en ny fodboldklub og på at tænke en masse. Jeg har haft dage fra 5 om morgen til kl. 1.30 om natten (må siges at jeg får noget ud af døgnet), så jeg har ikke haft særlig meget overskud til også lige at få blogget.  De dage jeg har fri, burde jeg at læse, men har ikke haft energi til det eller lave noget, så tiden er bare gået med ingenting. 

Samtidig har jeg længe gået at tænkt på, at jeg skulle i gang med bloggen igen, men så jeg ikke rigtig kommet længere, eller også er der kommet et eller andet op.
Men i dag skal det være. Jeg starter forfra. Både med bloggen, men også med større ting (som jeg nok skal vende tilbage til).

Jeg har tænkt på, hvad det præcis er, at bloggen skal omhandle. Men der er ikke noget specifikt, som jeg lige går at tænker, at det skal det være. Mere at det er et frirum til at skrive om de ting, som jeg går at pusler med, eller ting jeg har brug for at dele med andre.

Jeg håber I stadig er derude, og forsat vil følge med. Jeg glæder mig i hvert fald til at begynde igen, og også til at læse med på jeres blogs! Har savnet det.

Kan I have en fantastisk mandag derude

Ingen kommentarer: