onsdag den 10. oktober 2012

Lidt om mig



Nu jeg er starte forfra, ville jeg lige lave en lille om mig, så I måske kan få et lille indblik i, hvem jeg egentlig er.

Jeg hedder: Dina
Alder25 år
Jeg bliver kaldt : Dona, Medina, Medona, Sambo, Dino
Jeg bor: I Aarhus. Er dog først og opvokset på landet i Midtjylland (og taler lidt bondsk, haha)
Jeg laver: Studerer humanistisk informatik på 3. semester, og er uddannet multimediedesigner. Samtidig har jeg også to studiejobs
Status: Single
Søskende: Har en dejlig storesøster          
Har du et kæledyrNej, men gad godt have en hund
Skostørrelse: 38
Ryger: Nej
Tatoveringer: Nej, men skal have lavet en (når jeg får taget mig sammen)
Er du piercet nogen steder: Har hul i ørene

Afhængig af: Venner og familie, og cola
Yndlings drikke (med alkohol): Vin eller en strawberry daiquiri
Plejer du at komme til tiden: For det meste, er dog ret dårlig til at komme ud af døren
Hobby: Spiller fodbold, og så elsker jeg at stå på ski (alpin og vand) Og så kan jeg godt lige at tage billeder
Hvornår plejer du at gå i seng: Uh, det svinger meget, men omkring kl. 23
Er du genert: Lidt, specielt hvis jeg skal være sammen med nye mennesker
Hvor mange penge snolder du væk på en uge: Ikke særlig mange, kan ikke lide slik (har jeg faktisk aldrig kunnet)
Hvad længes du efter: Ferie, og glæder mig til skisæsonen begynder igen
Hvornår græd du sidst : En nat i byen, hvor jeg var lidt for fuld. Græder faktisk ikke så meget
Hvis jeg vandt i lotto ville jeg: Rejse, købe et par ski, og forkæle dem jeg holder af 
Bruger du briller: Nej, kun solbriller
Er du god til at lave mad: Det tror jeg, elsker i hvert fald at lave mad og bruge tid i køkkenet
Hvor smidig er du: Er stiv som et bræt
Hvad drikker du når du er tørstig: Mælk eller cola

Er du et morgen- eller aftenmenneske: Aftenmenneske, tror jeg
Hvad farve er dine øjne: Grønne og brune
Hårfarve: Mørke brunt, er faktisk blevet mørkere og mørkere med årene
Hvor ofte motionerer du: Næsten hver dag
Yndlingsfilm: Hmm, den er svær, synes der er så mange gode film
Musiksmag: Hører meget fra danske kunstner, bl.a. L.O.C, Nephew og Mew, men elsker også Rihanna, Queen og One Rebublic
Radiokaneler du lytter til: Udelukkende P3!
Hvad hadede du mest ved at gå i skole: At man skal så tidligt op
Sidst jeg var på ferie: Var jeg på en skøn tur i Florida og besøge en sød veninde
Det bedste jeg ved: At være sammen med folk jeg holder af. Elsker at være sammen med min lille niece og nevø!
Hader når: folk tager billeder af mig (derfor har jeg aldrig nogle billeder af mig selv)
Jeg vil gerne: Rejse jorden rundt
En sjov ting, som folk måske ikke ved: Jeg skriver godnat til min sambo fra efterskolen hver aften, hvilket vi har gjort lige siden vi holdte

Største oplevelse: At blive moster til verdens dejligste tvillinger
Dårligste oplevelse: Da mit hjerte blev knust sidste år, fordi min ekskæreste forlod mig
Fedeste oplevelse: At være skiguide i Østrig

Ingen kommentarer: