torsdag den 25. oktober 2012

Verdens nemmeste omelet


Den smarte form

Æg og spinat blendes sammen med lidt salt og peber

2 min. i mikrooven og vupti så der omelet
I USA købte jeg verdens smarteste ting. En omelet maker (ved ikke lige hvad jeg skal kalde den). Det gør det super nemt, at lave de bedste omeletter, og det tager ingen tid.

Jeg bruger den altid om morgen, når jeg skal af sted tidligt i skole. Så varme jeg et pitabrød samtidig, smider lidt spinat og så omeletten i, og så der morgenmad til togturen. Der kan jeg spare lidt tid, og samtidig får jeg en lækker morgenmad, hvis jeg selv skal sige det.

Synes I ikke den er smart?

3 kommentarer:

Ida sagde ...

Ej hvor smart! Jeg er helt vild med omeletter, men gider sjældent at lave dem.

Gita sagde ...

lækkert:)

Dina sagde ...

Det er virkelig også godt :-) Og så nemt..