tirsdag den 23. oktober 2012

USA part 3: New Orleans

Det franske marked
Den hyggeligt jazzbar
Fritzel's indenfor (beklager kvaliteten, men er fra mobilen)

Nu går det så godt med at skrive mine USA anbefalinger om tirsdagen, så hvorfor ikke forsætte med det.

I den anden weekend jeg var derover, var vi på tur i jazz byen New Orleans. Vi ankom fredag eftermiddag/tidlig aften, og tjekkede ind på et virkelig lækkert hotel! (Må siges at min venindes mand, har virkelig god smag der).

Derefter tog vi ud at spise, og gik på nogle forskellige jazzbarer. Om lørdag var mig og min veninde kulturelle, og hun viste mig rundt i det franske område med smukke bygninger, og vi sluttede af på det franske marked. Til aften stod den igen på et par forskellige jazz barer, og hyggede os rigtig meget.

Hvis jeg skal anbefale en jazzbar er det helt klart den som hedder fritzel’s. Det er en mindre bar, hvor der er en lille scene, og en masse glade mennesker. Vi var derinde både fredag og lørdag, og begge bands var sindssygt dygtige og skabte en fantastisk stemning! Folk dansede rundt, drak og hyggede sig ellers bare.

Jeg kan i hvert fald stærkt anbefale at tage til New Orleans.


Ingen kommentarer: