mandag den 28. oktober 2013

Madpakke ideer søges

Ja okay, jeg ved godt, der er kommet en masse om min kostplan, og det vil der nok også forsætte med.. Det holder mig nemlig oppe og er samtidig en god motivationsfaktor. En ting jeg synes jeg mangler lidt inspiration til, er min madpakke. Jeg synes det er svært at varierere det, og det bliver tit det samme. Men efter at have kigget mig omkring, har dog fået et par ideer.

Her er bl.a et lille glimt af min madpakke til imorgen. Ja, det måske ikke det mest spændende foto, men det giver lidt indblik i, hvad jeg får med. Jeg skal have en masse grønt, så denne består af grønkål og rødkål med lidt ris, hvori der er blandet en hjemmelavet dressing. Nemt, sundt og lækkert. Der skulle også have været kalkun i, men havde glemt at tage det op af fryseren, så det må kommer i imorgen TIDLIG. Skal nemlig op kl. 5 imorgen, så håber togene kommer til at køre igen dertil.

Hvad har I med jer på madpakken?

Ingen kommentarer: