søndag den 6. oktober 2013

Virkelighedens Nynne part to

Ja, så var hun der igen, fulde Dina. Årh altså, hvor ville jeg bare gerne gemme hende væk. Jeg var til noget fest for Fitness World medlemmer igår. Jeg havde tænkt jeg ikke skulle drikke for meget, og være frisk til at nå en masse i dag, men næ nej, sådan skulle det altså ikke være. Der var fri bar i en time (hvor vi var der den halve), og egentlig synes jeg ikke jeg blev så fuld.  Men BANG så kom fulde Dina og hende kan jeg åbenbart ikke styre.

  • Ender med at skælde mine veninder ud og sige de har smidt min mobil væk
    • Okay, hvorfor skulle de dog have gjort det?
    • Jeg havde jo bare lagt den til at lade i garderoben
  • Glemmer at mine veninder står og venter på mig i 20min, uden at sige jeg er gået
  • Glemmer min cykel nede i byen (heldigvis min gamle cykel)
  • Smækker min tå i klemme under døren (jeps, har en stor løs hudflap på det øverste af tåen nu – AVVVV (og ad))

Ja, nu ligger jeg bare under dynen, og skamme mig lidt over min opførelse. Nu må det være nok. Jeg holder alkohol fri (altså som i fuld, må jo gerne nyde et glas vin en gang imellem).  Jeg vil prøve ikke at drikke mig fuld indtil 1. December. Okay, det lyder jo lidt som om jeg er lidt alkoholiker, hvilket jeg nu ikke vil sige, jeg er. Så må vi se om det kan lade sig gøre…. Nu vil jeg hygge mig med min god ven, som jeg aldrig har skældt ud.

God søndag derude

Ingen kommentarer: