søndag den 27. oktober 2013

Relaxing Saturday

Kødsovs på spintblade og grønkål

Skyr med banan
Lidt flere madbilleder, her fra min lørdag aften, hvor den stod på ren afslapning. I går aftens var jeg nemlig ude, da min søde veninde, som jeg besøgte i Riga, var et smut hjemme. Det var så hyggeligt at se hende igen! Dog kom jeg til at bryde min kostplan, ved at drikke lidt alkohol to dage for tidligt. 

I dag har jeg været ude at se mit hold spille, fordi jeg desværre selv er skadet. Som jeg tidligere har snakket om, har jeg en dårlig hofte, som driller mig i tiden, hvilket bl.a. gør at jeg ikke kan spille fodbold, men heller ikke lave cardio stort set. Det er ret fustrende, når jeg plejer at være meget aktiv, så bliver helt rastløs.

Til aften lavede jeg god mad, og har ligget og set Knæk Cancer showet. Hold nu op, hvor var det vildt alle de penge de fik samlet ind, virkelig flot! Fedt, at landet går sammen om at samle penge ind til det gode formål. Og sikke man blev bevæget over de historier, som der blev fortalt.


Så nogle af jer showet?

Ingen kommentarer: