onsdag den 30. oktober 2013

Chokolade

Kender I det, hvor ens tidlige forelæsning er aflyst og man tænker fedt? Men, hvor ville det bare have været lidt federe at vidst det to timer tidligere, da man stod op? Haha, sådan tænkte jeg ihvertfald imorges. Stod op kl 5, blev færdig satte mig i bussen og der finder jeg ud af, at min forelæsning er aflyst. Ud af bussen og hjem igen, og putte sig under dynen, to timer efter man faktisk stod op. Det var dejligt, specielt fordi jeg opdagede det inden jeg kom i toget - ellers så kunne jeg godt have forestillet mig en ret sur og træt Dina...

Når, tilbage til overskriften, som omhandler chokoldade og den mørke af slagsen. Jeg har læst og set så mange snakke om det, så nu skulle jeg prøve det. Men det må jeg nok indrømme, ikke helt er mig, det er lidt for stærkt! Måske jeg skal prøve en som er mindre i procent, og se hvordan det går. Må ihvertfald sige, at jeg klart mest er til en god Marabou enten helt mælkechokolade eller med daim, mums.

Hvordan er jeres forhold til mørk chokolade?

Ingen kommentarer: