fredag den 18. oktober 2013

Kostomlægning

Jeg er i den her uge begyndt på en kostplan. Jeg var til vejledning i sidste uge, og tænkte det nok var godt at starte her i ferien, så jeg havde tiden til at komme godt i gang. Jeg har længe bøvlet med min mave og energi, derfor henvendte jeg mig til en kostvejleder. Her kunne jeg finde ud af, hvad jeg skal spise, hvor meget og hvor mange gange dagligt, det ville være mest optimal for mig at spise. Det er gået rigtig fin indtil nu,  så håber det forsætter. Jeg må dog ikke få cola de første 14 dage, hvilket er lidt ”hårdt”, hehe. Elsker cola. Det eneste problem der faktisk har været, var at jeg mandag var ved at få det rigtig skidt med migræne, og normalt ville jeg tage noget chokolade eller cola, fordi det hjælper på mig. Men der måtte jeg bare klare den, og det gik heldigvis over efter et par timer igen.

Jeg vil løbende fortælle og forklare mere omkring det hele, og hvordan det går.


God fredag derude

Ingen kommentarer: