tirsdag den 22. oktober 2013

Lidt mere kostplan snak....

Det kommer vist til at omhandle min kostplan en del for tiden, men det fylder også en del i min hverdag, specielt her i starten. En af tingene som er i min plan, er at jeg heller ikke må drikke alkohol de første to uger, for at min krop bliver helt udrenset. En anden ting er, at man skal holde sig fra sukker til at starte med. 

Det er også fået fint den første uge, så nu er der kun en lille uge tilbage igen. Ikke fordi jeg synes det er slemt, overhovedet ikke. Men jeg kan bare godt lide at hygge (specielt her når det bliver koldere) og synes ofte det er forbundet med hygge, når disse to ting er involveret. Og så bliver det også mere fristede, når det er lidt "forbudt", hehe.

Hvordan har I det med sukker og alkohol produkter?

Ingen kommentarer: