tirsdag den 29. oktober 2013

Ud at se....

Ja, jeg har haft en fornøjelig dag som pendler idag. Da jeg vågende imorges, skyndte jeg mig at tjekke hvorledes togene gik, da der jo ingen grund var til at stå op kl. 5, hvis togene ikke kørte. Havde en lille ønsketænkning omkring de ikke gjorde, men det gjorde de. Eller mit tog blev lidt forsinket og kørte kun med halv sæt, så jeg var så heldig at få en gulvplads (note til mig selv, vent ikke på det andet tog, sæt dig ind med det samme, haha).. Men men men, tre stop senere sneg jeg mig ind i DSB1, hvor der var en ledig plads til mig. Det skal dog siges, at det blev åben for alle, men det andet lød sjovere.

Så jeg kom da i skole idag, og på vejen hjem, fik jeg fornøjelsen af at køre med et af de gamle regionaltoge, som var forklædt som lyn-toget ;-) 

Stormen havde virkelig sat sit præg på togtrafikken, hvor deres vogne holdt strandet rundt omkring i landet. Jeg siger bare stakkels DSB folk, som har skulle høre på folks brok idag. Men jeg er skam godt tilfreds, kom frem og tilbage uden de store problemer og nu ligger jeg i min seng igen. 

Har I været uheldige at være ramt meget af trafikken idag?


(Ok billedet siger ikke så meget om toge, men mere om efterår, men så kan man se, hvor fint vejret også kan være)

Ingen kommentarer: