søndag den 10. november 2013

Aktiv veninde dag


Sidder i øjeblikket og griner lidt over Tømmermænd i Vegas filmen, hehe, mens jeg tænker over at weekenden allerede er slut. Den er gået alt for stærkt, igen igen. Fredag hyggede jeg med rejsegilde og gode veninder. Lørdag var det min dejlige fars fødselsdag, så det stod på familiehygge fra morgen af, og til eftermiddag en gang fodboldstævne med tøserne (som vi vandt J), og efterfølgende hygge.

I dag har jeg tilbragt det meste af dagen sammen med min søde veninde på at være aktive og nydt god mad. Vi var nemlig i Søhøjlandet ved Gjern, som er et feriecenter med mange muligheder. Først fik vi en rigtig god brunch, nok en af de bedste jeg har fået. Derefter gik vi en tur rundt i den flotte natur, som stedet ligger i. Der er bl.a. et lille skiområde, hvor man kunne kælke. Så vi tog os en lille tur ned af bakken, inden vi gik videre.

Da vi kom tilbage til stedet lejede vi en bane, så vi kunne spille squash og badminton. I feriecenteret er der også et badeland, hvor vi lige tog os en dukkert, før vi gik op og fik en gang frokost. Her kunne man få en pizza og salatbuffet, og så kunne vi heller ikke mere den dag. Vi fik faktisk brugt syv timer derude, og tiden fløj egentlig bare afsted.

Søhøjlandet er et rigtig godt center, hvor der er mange muligheder for hele familien. Udover de ting vi prøvede, kunne man også spille andre spil i hallen, spille fodboldgolf, golf og en masse andre ting. I kan bl.a. læse mere om centeret her, som faktisk hører under Dayz Resorts, som har en række centre i landet.

Har I været i nolge af Days center? 

Ingen kommentarer: