onsdag den 6. november 2013

Den afslappede type

Hehe, man skulle jo næsten tror, at det var en reklame for Adidas, men ikke helt. Jeg er type der elsker træningsbusker eller måske generelt træningstøj, da jeg synes det er behageligt og afslappende at have på. Ofte, når jeg kommer hjem fra studiet, skifter jeg til et par afslapningsbukser af en art. Og idag gik jeg faktisk hele vejen, og endte i et par træningsbusker fra morgen af, og havde dem på på studiet. Virkelig rart.
Det var faktisk en helt modsat dag, fordi jeg så til aften tog det pæne tøj på, da jeg var så heldig, at blive indbudt til en gang hygge og aftensmad. Det er altid skønt, når folk spørger om man ikke lige kommer fordi til en gang mad, specielt når man er på SU. Så jeg var også hurtig til at takke pænt ja tak.

Hvordan er jeres forhold til træningstøj? Er det kun hjemmetøj eller?

Ingen kommentarer: