torsdag den 7. november 2013

Medina koncert

I lørdags var jeg til koncert sammen med min skønne søster og kusine, hvor vi hørte Medina. Det var en akustisk siddekoncert, så vi var ret spændte på at høre det. Det gik så først op for mig dagen før, selvom jeg sikkert havde fået det af vide for længe siden.

Vi startede aften ud på en italiensk restaurant, hvor vi fik os et lille bord, da de kun troede vi havde bestilt bord til to. Det var lidt tæt, men det gik. Vi lagde ud med en lille forret, og derefter fik jeg en virkelig god risotto med kylling og svampe! Afslutningsvis toppede mig og min søster med en kold baileys. 

Tiden var perfekt timet, så vi kom 15-20 min inden koncerten startede. Da vi stod i døren derind, er der tre-fire ret fulde fyre, som havde været til julefrokost, der også skulle til koncert. Det var bare ikke gået op for dem, at det var en stille koncert, hvilket de stod og så ret forvirret ud over, hehe, stakkels fulde mænd. De fik også lidt opmærksom til koncerten, pga nogle hatte, haha.

Selve koncerten var fantastisk! Inter mindre. Hvis jeg kunne, ville jeg ikke tøve med at tage til den igen. Det hele var så smukt og gennemført, og musikken var rigtig god. Det var nogle dygtige mennesker, som hun havde fået samlet. Og Medina selv sang så godt, og fordi vi, som publikum, sad helt tæt på, blev det også ret personligt. Jeg håber virkelig at hun udgiver et album, hvor sangene fra denne tur er på. Så skal jeg uden tvivl have det.

Har eller skal I afsted til Medina's koncert?

Ingen kommentarer: