lørdag den 16. november 2013

Lørdagshygge

Puha, min mavse gør lidt ondt nu, men den har også lige fået en masse godt! 
Jeg er taget i sommerhus med mine forældre her i weekenden. Det passede med jeg kunne tage en bus fredag fra studiet, så jeg var her til aftensmad.

Idag har jeg brugt en del tid på opgave, men det er slet ikke så slemt, når der er fyret godt op i pejsen, og et glas kold cola ved siden af. Så er stemningen en del hyggeligere, når der skal laves studiearbejde. 
Da jeg var færdig besluttede mig og min mor os for at spillet lidt, hvilket vi næstmest altid gør heroppe. Jeg synes det er lidt ærgeligt, at man ikke får spillet lidt oftere, da det jo er ret hyggeligt.

Aften har lige budt på en gang "Kampen om den røde ko" med vafler og is til. Så nu ligger jeg bare og slår lidt mave, inden jeg vil smutte i seng. 

Håber I har haft en god lørdag

Ingen kommentarer: