mandag den 18. november 2013

Tilbudsjagten



Haha, en lidt sjov overskrift måske, men synes den var mest passende. Jeg tror jeg må kalde mig selv for en tilbudsjæger. Jeg bruger ihvertfald en del tid på, at kigge i de forskellige tilbudsaviser, for at se, hvor jeg skal handle henne. Jeg kan faktisk finde på at tage i tre forskellige butikker, hvis det er det der skal til. Jeg ved ikke om det er pga. at jeg også er på SU, så jeg gerne vil spare mest muligt. Men jeg synes faktisk også, at det er ret hyggeligt (ok, måske en mærkelig ting at finde hyggelig).
Jeg tror egentlig bare at det bunder i, at jeg har et meget afslappet forhold til at handle, og imodsætning til andre, synes jeg ikke det er røvsygt. Har det nok lidt fra min mor, som også kan bruge lang tid på at handle, uden det bliver stresset.
Idag fandt jeg nogle gode tilbud på frosne grønsager, så der fik jeg fyldt fryseren op (de forsvinder nok hurtig, da jeg spiser en del grønsager) og så fandt jeg også skyr på tilbud, så det skulle også med hjem.

Hvordan er jeres forhold til at handle ind?

Ingen kommentarer: