fredag den 1. november 2013

Fuld fart fremad...

Kender I det, hvor man har en masse man skal nå, og dagene bare flyver afsted? Sådan synes jeg dagene er for tiden, og idag var ikke en undtagelse. Der har været go på hele dagen, men ikke fordi jeg sådan synes det er træls. Det er kun lige i en halv time, hvor jeg lige skal nå at være klar til et tidspunkt, at jeg godt kunne tænke mig at komme et gear ned. Men okay, er måske også god til at få presset mig selv lidt, og så nå det i sidste øjeblik. Og eftersom jeg skulle på arbejde og så direkte hjem til fødselsdag, så fløj jeg jo nærmest rundt mellem tasker, vasketøj, mad og poser i 20min. inden jeg kom ud af døren. Lignede nok mest en som skulle være væk i flere uger med alle de poser og takser, som jeg slæbte ned. Og ja, selvfølgelig skulle jeg have det HELE med på en gang, så jeg ikke skulle gå flere gange, haha. Men jeg nåede jo det hele og har haft en dejlig aften til min svogers fødselsdag, hvor jeg fik alt for meget at spise, stakkels stakkels mave... 

En ting der dog er ærgerligt, når jeg har meget at se til, er at jeg ikke rigtig får læst blogs. Og pludselig er jeg 1000 indlæg bagud, eller det føltes ihvertfald sådan. Det er ret øv, for elsker at læse blogs og finder god inspitation på mange forskellige fronter, når jeg læser dem. Så jeg må jo hellere forsøge at lave et hul, hvor der kan være plads til det.

Kender I også det, hvor tiden bare flyver afsted?


(Ved ikke lige hvorfor skriften ikke synes, at den skal være ens)

Ingen kommentarer: