torsdag den 14. november 2013

Mine plejerutiner

Efter at have læst et indlæg, som den søde Danica fra Fit4livin skrev, er jeg begyndt at tænke mere over, hvordan jeg egentlig plejer min krop. Jeg tror man komme til at tænke lidt for meget på, hvad der spises og trænes, og så glemmer selve kropsplejen. Det er jo trods alt også den stor del af, at have føle sig sund og godt tilpas. Derfor vil jeg forsøge at lave en fast ugerutine, så jeg husker at pleje mig selv lidt mere. Jeg er bedst til skema og planer i starten, hvorefter jeg faktisk hurtigt plejer at komme ind i en rytme.

De produkter jeg har benytter, var egentlig bare dem jeg har her hjemme. En bodyscrub, en bodyolie, hårkur, ansigtsmaske og fodbadsalt. Jeg vil prøve at bruge min scrub en eller to gange i uge og min olie de andre dage. Fodbad og ansigtsmaske tænker jeg en gang i ugen, og det samme med hårkuren. Igår kastede jeg mig over en selvforkælelse med fodbad og ansigtsmasken. Det passer faktisk meget godt sammen, da man alligevel sidder og slapper af med fødderne i vand, kan man ligeså godt tage ansigtet med.

Jeg ved ikke om der er nogle ting jeg har glemt eller som jeg bare må have anskaffet mig?


Hvad er jeres plejerutine? Er de nogle produkter, som jeg skal have prøvet?

Ingen kommentarer: