mandag den 4. november 2013

Hallo hallo

Ihh, hvor er det altså smart, at man kan sidde at snakke med folk ansigt til ansigt, selvom de faktisk befinder sig omme på den anden side af jorden. Og så endda gratis! Nu kan I måske gætte, hvad jeg lavet idag? Hehe.. 

Jeps, sludret med to skønne tøser, som begge læser i udlandet for tiden. Selvom man har fået mails og SMS, så er det bare ikke det samme, som at snakke sammen. Og med Skype og/eller FaceTime er det virkelig nemt, lige at få vendt verdens situationen. Og ja, så fik jeg endda lige en rundtur på en af pigernes værelse. Jeg savner dem begge meget, men synes det er vildt spænende at de er taget afsted. Jeg er bare glad for teknologiens udvikling, så jeg kan være med.

Har I også venner/familier i Skype med rundt om i verden?

Ingen kommentarer: